PKF Pet osnovnih vrednosti

Strast

Strast odražava naše nastojanje za kontinuiranim progresom. PKF Srbija nastoji da kontinuirano prevazilazi očekivanja kijenata u pogledu ažurnosti, kreativnosti i kvaliteta isporučene usluge.
Kroz treninge i poslovne projekte, podržavamo i omogućavamo kontinurani profesionalni razvoj našeg tima.
Iznad svega, ohrabrujemo zaposlene da vole ono što rade i unesu to u odnose sa klijentima.

  • Voli ono što radiš i nastoji da budeš najbolji.
  • Prevaziđi očekivanja kijenta i nikada ne odustaj.
  • Nikada ne reci:”Ne”. Svaki novi angažman je prilika za učenje, rast i razvoj.
  • Budi proaktivan.

Timski rad

PKF Srbija tretira klijente sa posebnom pažnjom. Snažni međuljudski odnosi, saradnja u okviru internacionalne mreže i timski rad nam omogućavaju da klijentu nesmetano pružamo kontinuiranu podršku. Na zahteve klijenata odgovaramo ažurno uz fer tržišnu nadokandu i međusobno poštovanje.
Efektivan timski rad je posledica sinergije jake komunikacije i zajedničkih napora u ostvarivanju postavljenih ciljeva.

  • Poštuj druge bez obzira na njihovu ulogu.
  • Deli informacije, sarađuj i neguj timski duh.
  • Pripremi i podeli listu članova tima.
  • Redovno obaveštavaj članove tima o postignutom napretku na angažmanu.

Nedvosmislenost

Jasnoća – karakter kojim se može definisati uspeh. Bez obzira na okolnosti, PKF Srbija prenosi poruke jasno, precizno, direktno, koncizno i nedvosmisleno kako bi izbegli nedoumice i rezultate našeg rada učinili jasnim i praktičnim.
PKF Srbija neguje kulturu poštenja, otvorenosti i transparentnosti.

  • Direktna, jasna i koncizna komunikacija sa klijentom.
  • Pojednostavi procese u cilju podizanja efikasnosti i ostvarivanja boljih rezultata.
  • Razjasni sve nedoumice.
  • Učini svoje postupke transparentinim i praktičnim.

Kvalitet

Pružanje usluga visokog i konzistentnog kvaliteta je naša osnovna vrednost.
PKF Srbija posluje u skaldu sa globalnim profesionalnim standardima i lokalnim regulatornim zahtevima. Kontinuirano i redovno preispitujemo usaglašenost našeg poslovanja sa globalnim profesionalnim standardima i lokalnim regulatornim zahtevima kroz snažno uspostavljen sistem kontrole kvaliteta i monitoringa svih procesa u okviru poslovanja.

  • Tehnička izvrsnost.
  • Praktična rešenja i izuzetni rezultati na ažurnoj osnovi.
  • Monitoring svih poslovnih procesa.
  • Usaglašenost sa internacionalnim standardom kvaliteta.
  • Vodimo brigu o svim našim klijentima.

Integritet

Naš individualni glas nas definiše u našim zajednicama i na lokalnim tržištima, ali naš kolektivni integritet je ono što nas izdvaja. Podelili smo standarde i uzajamno poštovanje preduzetnika i uticajnih lidera kao saradnika uticaja. Prepoznajemo pojedince koji predstavljaju naše firme članice, angažujući se u podršci i ohrabrenju koje čine stvari mogućim – zajedno.

  • Mi smo naša reputacija.
  • Činite ono što je sasvim ispravno i pošteno.
  • Imajte jako moralno vlakno.
  • Budite iskreni, pouzdani i transparentni.
  • Preuzmite odgovornost i oživite našu predanost